jueves, 15 de marzo de 2012

actividad9 O MARKETING 2


a) análise visual:
1) que tipo de formto é?
é unha imaxe
2)encuadre e ángulo da imaxe.
3)descripción do que vemos
aparece un home correndo cunhas zapatillas nike e como con elas suponse que "corres mais" pois pasa por un edificio sigue por outro , enton nun edificio vese o figura do home e todo roto e no edificio seguinte vese o home correndo .
4) que colores se utilizan e porque ?
colores que resaltan na foto para chamar a atención do espectador.
si ,aparece unha mensaxe no centro da imaxe pero non a podemos distinguir... pero o que si se distingue é o logotipo de nike ao lado da mensaxe
6) producto ou logotipo: indica si existe e onde se atopa
si existe un logotipo .. el de nike , encontrase nas zapatillas e o lado da mensaxe no centro de imaxe.
7) ideas que quere mostrar o anuncio
que si utilizas esas zapatillas vas máis rapido.
b) análise comprensivo:
1)poboación ou "target" o que vai dirixido
vai dirixido a deportistas .
2) estratexia pola que opta a compañía ( característica, o prezo, a calidade, etc... )
a calidade.. é decir que son boas zapatillas
3) referencia a competencia.Si existen
no , non fai referencia a competencia
4) resume nunha frace a idea coa que pode quedar un espectador desta campaña publicitaria.
que si te pos estas zapatillas vas  correr mais.
5) valoración persoal do anuncio
esta moi ben ... porquela primeira impresión é a do primer edificio que esta roto ... e despois fixaste ben   e ves o engaño e  te intenta decir que si te pos estas zapatillas vas mais rapido y fuerte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario